tazkiyatun nafsi

alhamdulillah..akhirnya dh slesai final project..


salam...long time xupdate blog..huhu..akhirnya di hari yg bermakna ni...ada jugk ruang untuk aku mencoret sedikit lam blog ni...

first at all...aku amt bersyukur kepada Allah krn tlh memberi aku peluang untuk mngecapi kebahagiaan berada di dunia ini...walaupun idup aku xperfect sgt...tp its mean a lot to my hereafter...spnjg hidup aku 22 thun ni..xbyk lg ni amln beb....kna tgktkn lg...n seterusnya..of coursela my mother....mak...walaupun mak xleh baca blog ni..dik nor amatla berterima kasih atas sgala kesakitn ketika mlhrkn mendidik n membesrkn diknor smpai sebesar tong drum ni...tme ksh sgt2 sbb byk bersbr ngn kerenah anak bngsu mak yg dahulunya seorg yg amat nakal..tme ksh yg trhgga pada ibunda trcnta...xdpt nk ucap ngn kata2...next..arwah ayah yg byk sgt mmbntu aku lam idup...berkorbn siang n mlm untuk mndptkn yg trbaik untuk kami adik bradik...dik nor akn bls jua walau xseberapa...walau ayah dh xde..hrpn ayah pd diknor tetp trpahat di hati slamanya...n wat family yg lain...guru2..lectrue2...kwn2...tq 4 guding me to b a gud person in this life....2 je la ucapn d hari ni...mls nk ckp pnjg..sebb kdg2 xyh diucpkn dgn kata2 tp msj 2 leh smpai jugk kn melalui otak...(psikologi ler kata)

emm...hadiah besday aku kali ni amta bermkna..akhirnya..aku yg handle kejohanan bdminton untuk final project brjln dgn lnncar..tme ksih 2 ol my fren...kejasama anda sume xtaula nk gmrkn btapa trharunya diri ni..nant dpt duit claim ngn pusat kor lau da lbh kita g mkn2 k..hehe..

and this tournament means a lot to me...tme ksih kwngkawan...byk bg support n kerjasama...

n alhmdulillah leh lg tmbh koleksi piala...n yg plg bez skali dpt main bdminton puas2 2 ari..sebb dh lama xserius main bdminton...last dip dulu je...praktis untuk ke MASUM...pastu diam dh masuk degree...dek kerana bz ngn keja...so...thanks to all...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails