tazkiyatun nafsi

kecewa

salam..ari ni aku btol2 kecewa..kerana aku xdpt nk jadi shbt yg baik...tuhan..tunjukkan jln yg benar pada ku...im failed to be a person

ayah....im wasting a lot of ur money for useless things..n not really2 apreciate 4 d thing u had done to me..cuma yg nor ada n leh wat skang hanya mendoakn ayah bhagia d cna
mak...d,nor minta maaf..xdpt jadi anak yg baik walaupun snts berusaha untuk mnjadi demikian...tme ksh atas sgala ksh syg yg dicurhkn n penat lelah sumenya..didik nor smpai jd gni..xdpt diungkpkn ngn kata2
abg n kakak2 ku...time ksh sebb slama ni jaga
mimi..ain...thank 4 being a such very good fren 4 me..
khai n member2 u yg lain...thanks a lot bg dorongn yg kuat,,n byk mnegur den

..kamu..-trima kasih krn sedrknku tntg kpntgn ilmu dlm hidup n ptunjuk ke akhrt sna..moga sgala yg kamu ingnkn trcapai selaras dgn ayat2 cinta yg sdg lunak bercerita di dlm diri mu..untuk meraih cinta ilahi..

maafkan aku atas sgalanya...ko xpnah pduli ngn pndgn msyrkt...namun buknkh aku juga mrupkn slh seorg msyrkt dlm hidupmu....temn2 seperjuangnmu juga..buknkah ia juga sbhgn dri dirimu...maafkn aku kerana xdpt mnjadi anak,adik,shbt yg baik...moga Allah snts mencurahkn rhmat ke atas kamu sume...krn di mana ada aku..d c2 ada kamu d dlm hatiku... :)

maafkan aku..aku buknlah shbt yg baik untuk mnejdi insan yg smpurna...

121023

0 comments:

Related Posts with Thumbnails