tazkiyatun nafsi

KUSZA yang dah arwah


assalamualaikum...
rabu lepas lam kelas metod,dr manam ada kuarkan isu kusza atau udm lebih gah..aku n d geng ambilan kedua terakhir kusza....
pastu ustaz ckp kusza tukr jd udm...org ganu rasa amat kehilangan...cewah..mcm jiwang la pulok...tp betol..2 la hakiakatnya...dh xde keluaran ganu pior..n skang kbykn ustaz yang masuk lam kotak n kuali kat umah korg 2...yang mnyebbkn korg leh dgr n tgk muka ustaz2 yang jernih 2...kebyknnya keluaran KUSZA....smpaila ke keluaran yang terkini...ada ustaz kat channel yg sentsa d ati 2...ex kusza..senior aku cket je...
tp org skang ni memg gla pngkt btol la kn...sebb gla pngktla dinaiktarafakan jd u 2...main sedp je...cuba mula dr awal...xke payah...dh kusza memg popular..cuba wat survey sapa kenal UDM...1/100 pn sush nk cri la lau og luar dr ganu n bukn dak ipt...aci kerat kuku la weii...
n setakat ni dh dekt 4 thn jd u xde lg aku tgk keluaran yang bleh mnggahkan nama udm kat tibi2 2...
ckp psl ni lg...biah kat cni pn memg totally different ngn dulu..lau dulu nk cri pkai tudung kecik pn sush..skang bukn takat tudung..pkai baju yg xmcm baju pn ada...n adalak pncmpuran non muslim...tapi minoriti la..minoriti2 pn..da sorg msuk MPP...xlama jtuh takhta la org islam lam ni...uhu...

aku btol2 rindukan biah kusza....xdpt tdo smalam..buatkn aku pk mcm2...dulu rasa mcm seronok je dh tukr jd u..tp bila gni...akus sedih..xdpt nk digmbrkn lagi perasan 2.wakaka

0 comments:

Related Posts with Thumbnails